Тисніть "Поділитися", друзі будуть вам вдячні!

Доставка замовлень Farmasi
Після реєстрації на сайті компанії www.farmasii.com.ua на електронну пошту і номер телефону, зазначену при реєстрації, приходить пароль і логін.

Увійшовши на сайт під своїм паролем і логіном консультант отримує можливість оформити замовлення.

В процесі оформлення замовлення можна вибирайте варіант доставки замовлення:

Замовлення для консультантів Фармаси в Україні здійснює Швидка служба доставки Нова пошта

При замовленні правильно вказати П.І.Б. номер відділення та телефон

У разі невірно вказаної адреси доставки або якщо Консультант не забере своє замовлення, замовлення буде повернений в Компанію і анульований.

Для отримання замовлення необхідно пред’явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу і номер ТТН, який був отриманий на номер телефону

При отриманні Замовлення Покупець виробляє візуальний огляд коробки із замовленням, упевнившись в цілісності упаковки Замовлення, розкриває коробку, витягує товарний чек, перевіряє наявність свого заказа.Проверка внутрішнього вмісту Замовлення може проводитися в присутності співробітника відділення Нової пошти ..

Термін доставки замовлень включаються в себе робочі дні і не враховують:

1) Вихідні дні.

2) Офіційні святкові дні (і дні, прирівняні до них)

Термін зберігання замовлень в відділеннях Нової пошти -5 робочих днів.

У разі якщо Консультант не забирає своє замовлення, посилка після закінчення терміну зберігання буде повернута.

З 1 липня вступають в силу нові умови доставки та оплати замовлень:

При замовленні більше 25 ББ безкоштовна доставка (1000 грн за цінами каталогу-800 грн за ціною накладної)
При замовленні до 25 ББ сума за доставку фіксована і складає — 49 грн (при замовленні менше 800 грн за цінами накладної)
При замовленні на суму понад 3000 грн можлива тільки передоплата
За замовлення до 25 ББ, оформлений післяплатою, додатково оплачується збір за накладений платіж в розмірі 29 грн.

Також Ви можете відстежити свій Замовлення на сайті Нова пошта

ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ
Види повернень:

1) Кількість продукції не відповідає зазначеному в замовленні:
— Помилки при складанні замовлення (зайва продукція, не поклали продукцію, переплутали найменування)
2) Якість та упаковки продукту.
— Пошкоджено упаковка.

— Виробничий брак.

Оформлення повернення продукції:

Будь повернення продукції приймається тільки при наявності бланка претензії, а також самого продукту, до якого є претензії.
Не приймаються до розгляду:

1) Повернення, викликані неправильним зберіганням продукту.
2) Чи не приймається назад розкрита і тестована продукція.
Термін подачі претензії залежить від виду претензії і способу отримання замовлення.
Загальний термін розгляду з звернень покупців


Тисніть "Поділитися", друзі будуть вам вдячні!